9 клас


Контрольна робота з геометрії подивитись тут

                                                               


 Практичне застосування квадратичної функції
              де зустрічаеться парабола

Завдання для підготовки до міської олімпіади





  ЗАВДАННЯ ОЛІМПІАДИ  (1 ТУР)

відкрити тут 




  ДОДАТКОВІ ЗАВДАННЯ З АЛГЕБРИ ТА ГЕОМЕТРІЇ  ДИВИСЬ ТУТ




 Завдання для підготовки до к\р з алгебри "Множення та ділення дробів"









ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ДО К\Р з ГЕОМЕТРІЇ
по темі ЧОТИРИКУТНИКИ



1.     Одна з сторін паралелограма на 8 см більша за іншу. Знайти сторони паралелограма, якщо його периметр 32 см.

2.     Градусні міри кутів, утворених діагоналями ромба зі стороною відносяться як 7:2. Знайти кути ромба.

3.     Бісектриса кута прямокутника ділить його сторону на відрізки 7 см і 10 см, починаючи від вершини. Знайти периметр прямокутника.

4.     Обчисліть кути чотирикутника, якщо їх градусні міри відносяться як 1:4:2:5

5.     З вершини тупого кута М ромба АМСВ проведено висоту МР, РМВ =15°. Знайдіть периметр ромба, якщо висота МР дорівнює 8 см.

6.     Обрати правильну відповідь

7.     Ромб - це квадрат

8.     Прямокутник - це ромб

9.     Паралелограм - це ромб

10.  Ромб - це паралелограм

11.  Вибрати властивість, притаманну лише прямокутнику

12.  діагоналі у точці перетину діляться навпіл

13.  діагоналі рівні

14.  діагоналі є бісектрисами кутів

15.  діагоналі перпендикулярні

16.  Продовжіть речення: "Квадрат - це

17.  паралелограм, у якого кути прямі

18.  ромб, у якого сторони рівні

19.  прямокутник, у якого сторони рівні

20.  чотирикутник, у якого кути прямі

21.  Гострий кут ромба - 30 градусів, а його периметр 40 см. Знайдіть висоту ромба

22.  20см

23.  5 см
24.  10см
25.  150 градусов
26.  Один з кутів паралелограму у 3 рази більше за інший. Знайдіть кути паралелограма
27.  90, 45, 90, 45
28.  45, 135, 45, 180
29.  135, 45
30.  40, 140, 40,140
31.  Бісектриса прямокутника ділить сторону на відрізки 2 см та 8 см. Знайдіть можливий варіант периметра
32.  24 см
33.  42 см
34.  20см
35.  22 см
36.  Кут між висотою ромба, проведеною з вершини гострого кута, та меншою діагоналлю - 15 градусів. Знайдіть периметр ромба, якщо висота - 7 см.
37.  30 см
38.  14см
39.  56 см
40.  42 см
41.  Градусні міри кутів ромба відносяться як 5:4. Обчисліть градусні міри кутів, утворених діагоналями ромба зі стороною.
42.  50, 40
43.  120, 60
44.  80, 100
45.  45, 135
46.  Знайти градусні міри кутів чотирикутника, якщо вони відносяться як 2: 5 : 7: 4
47.  120, 40, 80, 100,
48.  20, 140, 80, 100,
49.  80, 140, 20, 100,
50.  40, 140, 80, 100,

Варіант 1
1.  Знайдіть кути паралелограма, якщо один із них на 36° менший від другого.
2.  Діагональ ділить кут прямокутника у відно­шенні 1 : 2, а менша сторона дорівнює 12 см. Знайдіть діагональ прямокутника.
3.  Доведіть, що паралелограм, у якому висо­ти, проведені з вершини тупого кута, рівні, є ромбом.
Варіант 2
1.  Знайдіть кути паралелограма, якщо один із них на 312° менший за суму всіх його кутів.
2.  Кути ромба відносяться як 1 : 2, а менша діагональ дорівнює 15 см. Знайдіть периметр ромба.
3.  Доведіть, що паралелограм, у якого висоти, проведені з вершини гострого кута, рівні, є ромбом.


 









КОНТРОЛЬНА РОБОТА ГЕОМЕТРІЯ  "Коло. Круг"натисни тут












КОНТРОЛЬНА РОБОТА З АЛГЕБРИ " СИСТЕМИ РІВНЯНЬ"
дивись тут








Завдання для підготовки до к\р геометрія "сума кутів трикутника"
с\р 8 
с\р 9 
к\р 5 
 






Завдання для підготовки до контрольної роботи з алгебри "Формули скороченого множення"
1)  https://drive.google.com/file/d1/0B0kOjE8v16pzR0lsaE9DWGtLb2M/view?usp=sharing 


2)  матеріали для підготовки


Завдання для підготовки до контрольної роботи з геометрії по темі "Трикутники"контрольна робота

ссилка 

завдання для к\р











Завдання для підготовки до к\р по темі " Множення многочленів"
натиснути тут 
ссилка
ссилка 
ссилка 


фото з уроку
















Самостійна робота з геометрії

натиснути тут



контрольна робота по темі "Одночлени"


                                                                               Варіант 1
Середній рівень
          1.    1) Записати одночлен 3аааb3 × 7а2b4 у стандартному вигляді та знайти його степінь.
                  2) Виконати дії:
а) а15 : а3;                          б) (а7)3;                                  в) (9а3b4)2.
          2.    Обчислити значення одночлена:
а) –3аb, якщо а = 4 і b = 5;                б) 5а3, якщо а = 2.
          3.    Виконати дії:                    а) ;                     б) (–2а3b)2 × а5.
Достатній рівень

          1.      Виконати дії:                  а) 2,1а3b2 × (–5a4bc);       б) (–3а4b3)2 × 2a2b.
          2.    Обчислити значення одночлена (–3а2b3)2 × (–2a2b)3, якщо  і .
          3.    Подати одночлен 144а20b14 у вигляді:
а) добутку двох одночленів, одним з яких є –36а4b2;        
б) квадрата одночлена.
Високий рівень
          1.    1) Подати вираз у вигляді одночлена стандартного вигляду:

а) ;                б) .
                  2) Знайти значення виразу (х3у5)2х4, якщо х = 0,125 і у = –8.
          2.    Довести, що значення виразу  не залежить від n.

                                                                                    Варіант 2
Середній рівень
          1.    1) Записати одночлен 8а4bb × 5а6b3 у стандартному вигляді та знайти його степінь.
                  2) Виконати дії:  а) а24 : а2;               б) (а11)3;                           в) (6а7b4)2.
          2.    Обчислити значення одночлена:
а) –8аc, якщо а = 3 і с = –10;            б) 5а3, якщо а = 2.
3.            Виконати дії:          а) ;        б) (–2а5b2)4 × b3.
Достатній рівень
          1.   
               Подати вираз у вигляді одночлена стандартного вигляду і знайти його степінь:       а) 2,4а7b8 × (–3a3b2c);        б) (–6а2b9)2 × 2a5b.       
          2.    Спростити вираз (5а3b4)2 × (–a2b)4 і знайти його значення, якщо  і .
          3.    Подати одночлен 225а18b4 у вигляді:
а) добутку двох одночленів, одним з яких є –75а3b;
б) квадрата одночлена стандартного вигляду.
Високий рівень
          1.    1) Подати вираз у вигляді одночлена стандартного вигляду:
а) –(–а2b3)4 × (–0,2a4b5)3;                     б) .
                  2) Знайти значення виразу (х2у3)3х3, якщо х = –0,5 і у = 2.
          2.    Довести, що значення виразу  не залежить від n.
         

          Не всі завдання відображуються, тому дивіться ссилку
контрольна робота "одночлени"





Завдання для підготовки до міської олімпіади
27.10.15


https://drive.google.com/file/d/0B0kOjE8v16pzd0dGU0NWZE5RdmM/view?usp=sharing


завдання для підготовки до підсумкової к\р



https://drive.google.com/file/d/0B0kOjE8v16pzVHJpakV2LW9SLUU/view?usp=sharing








Завдання для підготовки до к\р по темі "Паралельні та перпендикулярні прямі. Координатна площина"


Контрольна робота №9
Тема. Перпендикулярні і паралельні прямі. Координатна площина. Графіки.
Варіант 1
  1. Через точку М, що лежить поза прямою а, проведіть пряму:
ü  Паралельну прямій а;
ü  Перпендикулярну прямій а.
  1. Позначте на координатній площині точки А(-3;4), В(4;-3), С(0;6), D(-2;-1). Проведіть відрізки АС і ВD, знайдіть координати точки перетину цих відрізків.
  2. Накресліть кут АВС градусна міра якого 1540. Позначте на промені ВС точку К і проведіть через неї прямі, перпендикулярні до прямих ВА і ВС.
  3. Дано координати трьох вершин прямокутника А(-4;2), В(2;2), С(2;-2).
1)      Накресліть цей прямокутник.
2)      Знайдіть координати четвертої вершини;
3)      Знайдіть точки перетину діагоналей чотирикутника;
4)      Обчисліть площу і периметр прямокутника, вважаючи, що довжина одиничного відрізка координатних осей дорівнює 1 см.
  1. На рисунку зображено графік руху велосипедиста. За графіком визначте:
1)      Яку відстань проїхав велосипедист за увесь час руху?
2)      Упродовж якого часу велосипедист відпочивав?
3)      Яку відстань подолав велосипедист після зупинки?









  1. Побудуйте графік зміни температури повітря протягом 12 год, використавши дані таблиці:


Час, t (год)
0
2
4
6
8
10
12
Температура, 0С
-1
0
1
2
3
5
7

приклад контрольної роботи
https://drive.google.com/file/d/0B0kOjE8v16pzM2ZBVEtfRWZkbE0/view?usp=sharing




КОНКУРС " ОЛІМПУС "





Завдання для підготовки до к.р. по темі "рівняння, задачі на складання рівнянь"

https://drive.google.com/file/d/0B0kOjE8v16pzSkRNOE1PcVlzeHM/view?usp=sharing




к.р по темі " Дії з цілими числами "


 Варіант 1.
1. (0,5 бала) Для числа 7 протилежним є число
а) -1/7     б) -7       в) 1/7      г) 1
2. (0,5 бала) Серед чисел -4; -9; 5; 0 найбільшим є число
а) -4    б) -9    в) 5    г) 0
3. (0,5 бала) Модуль числа 8 дорівнює
а) 8    б) -8    в) 1/8     г) -1/8
4. (0,5 бала) Між якими сусідніми цілими числами знаходиться число -3,5?
а) -5 і-4    б)  -4 і -3    в) -3 і -2    г) -2 і -1
5. (За кожну відповідність 0,5 бала) Установити відповідність між числами ( 1-4) і їх назвами ( А-Д).
1) -120/10          А) Протилежне до 3
2) 5/7               Б) Дробове додатне число
3) 3                   В)  Натуральне число
4)  -0,5              Г)  Ціле від’ємне число
                       Д) Дробове від’ємне число
6. (1 бал ) Накреслити координатну пряму і позначити на ній точки А(4), В(-3), С(-2,5),D(2,5). Які з позначених точок мають протилежні координати?
7. ( 1 бал ) Обчислити |-3,5| -|5,6|.
8. ( 2 бали ) Розв’язати рівняння: а) |x|+5=0; б) -(-х)=2. в) |x+3|=6.
9. ( 2 бали ) Обчислити: 5 3/5 delim {|}{-1 1/9}{|}+7 {:} delim {|}{-0.01}{|} .

10. ( 2 бали ) Знайти значення х, при яких дріб  {4 - 2 delim {|}x{|}} /5 дорівнює нулю.




Конкурс " Олімпус"

https://drive.google.com/file/d/0B0kOjE8v16pzd3VmMlVXRGpkWUE/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0B0kOjE8v16pzUzhNRXU5NWdWems/view?usp=sharing






Немає коментарів:

Дописати коментар